دستگاه کواد در سیستم های دوربین های مدار بسته

منتشرشده در مقالات سایت
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 

QAD2

در سیستم های حفاظتی دوربینهای مدار بسته آنالوگ، دستگاه کواد یک دستگاه آنالوگ برای تقسیم بندی تصاویر دوربین مدار بسته در سیستم مدار بسته آنالوگ می باشد. اصطلاح کواد Quad در واقع به معنای چهارتایی است. در سیستم های آنالوگ امکان دیدن هم زمان تصاویر در گذشته وجود نداشت از این رو از کواد برای این کار استفاده می نمودند. دیدن چندین تصویر در یک تصویر، امروزه یک قابلیت بسیار پیش پا افتاده ای برای دستگاه های DVR به شمار می رود اما در سیستم های آنالوگ قدیمی چنین قابلیتی وجود نداشت و تنها مشاهده چهار دوربین مدار بسته به صورت هم زمان ممکن بود و در هنگام ضبط تصاویر نیز چهار دوربین به عنوان یک دوربین در دستگاه ضبط می شوند.

QAD

امروزه دستگاه های DVR امکان دیدن تصویر هم زمان از دوربین های مداربسته را فراهم نموده و استفاده از دستگاه های کواد منسوخ گردیده است با وجود این می توان برای ایجاد یک سیستم مدار بسته آنالوگ ارزان قیمت از دستگاه کواد استفاده نمود در این صورت دوربین های مدار بسته را (با چهار دوربین) به دستگاه کواد متصل نموده و خروجی آن را به طور مستقیم به نمایشگر آنالوگ وصل نمایید با آن که هزینه های این سیستم بسیار کاهش می یابد اما از مزیت ضبط تصاویر دوربینهای مدار بسته که در DVR وجود دارد محروم خواهند شد.

خواندن 3418 دفعه

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
شما اجازه ویرایش یا ارسال نظر ندارید.

دفتر مركزى شركت آراد تصوير

آدرس:تهران ،خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ولی عصر،خیابان فرشید ، پلاك ٨ ، طبقه ۳ ، واحد۱۵

شماره تلفن های: ۸۸۸۰۶۹۵۰ - ۸۸۹۸۶۲۲۸ - ۸۸۹۸۶۲۲۷ - ۰۲۱ 

با ما در تماس باشید

نظر کاربران

  • انتشارات نشر جنگل

    شرکت آراد تصویر دوربین های با کیفیتی برامون نصب کردند که هم قیمت خوبی داشت وهم از خدمات خوبی برخورداره خواستم تشکری کرده باشم.
  • داروسازی بهوزان

    دوربین هاتون خیلی خوب بود از نصب سریع و خوبتون ممنونیم.
  • هواپیمایی قشم

    پس از کلی جستجو شرکت آراد تصویر رو پیدا کردیم و با خرید دوربین هامون از این شرکت و عملکردش راضی هستیم.
  • ایران بورچین

    با اونکه یکسال از نصب دوربین هایی که برامون نصب کردید میگذره اما هنوز کیفیتش مثل روز اولشه خواستم تشکری کرده باشم.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4